Search This Blog

Friday, November 23, 2007

中外運航運

中外運航運 368.HK 今日開市跌破招股價,真係無眼睇。認像中好似係抽一中一,定係抽七千股呢?我要返屋企睇下。今次真係唔知好唔好彩,希望遲d 遲返上去la......。
琴日大市插左落去,但無撈貨,因為個時我係日本上空返緊返香港,真係有點可惜。今日六叔講完佢入左十億市,結果今日係咁彈左上來。

今日再睇佢份招股書,發覺個股份唔係想像中咁好。BDI係升左好多,但佢的經常性開支都升左好多。睇返佢上年07年的業績,佢同06的淨收益是差不多,因為開支增加。佢在乾散貨的業務有良好增長,約7%左右,並佔八成整體盈利,但其它的業務相對減少。營運成本的增加主要由於經營租賃開支大幅增加,增加約16.9%。船舶的經營租賃增加左99%! 毛利下降,同佢地賣走左兩隻船,所以收入減少左。07年上半年的溢利較06年上半年增長0.2%。

佢預測盈利係0.03美元,8.18 上市價計,大約33.3 P/E。咁08年即係好貴,我真係唔信佢可以有30%增長。以現價7.12計,大約預計市盈率大約30,都算貴。

綜合來講,隻股穏定性不夠好。估唔到今次唔睇招股書,馬上中招。

3 comments:

  1. 六叔?唔係買叔咩!

    ReplyDelete
  2. 佢係買左,但e 隻股都係跌破招股價

    ReplyDelete
  3. sorry呀
    係四叔先o岩 (李兆基呀)

    ReplyDelete