Search This Blog

Sunday, November 11, 2007

入市計劃

根據自己同林森池的分析,我諗為大市應該還會插多一次。插的意思是恒指要跌大約一千點以上,那麼大市應該不會跌穿二萬六千點。林森池的插三次其實有點似技術分析的數浪。點為之插,係圖就係一枝大陰燭,或者裂口低開。

以下是我的入市策略,為左方便,我唔會一句句咁寫。

Main
if HSI < 28000 or RSI == 30 then
入市買貨
3968.HK < 大圓頂,頸線~$34,終極價約三十蚊
939.HK < $7 - 7.5
2628.HK < '這個好難估,佢保單增長只得十幾巴仙,但投資收入大增,估值要保守點,終 極可以到$40,大圓頂,頸線~$45
2318.HK < '終極價可以去到$85,做左大圓頂 暫時錢不夠,要諗下到時入邊隻,睇跌做人。
如果中資股跌到好吸食水平,我會賣走945.HK 套現三萬以上再入市買貨。
if HSI < 25000 then
清貨一半
sell : 347.HK depends on situation

Buying strategy

3968.hk
商係中點目標,最少要入三注。
32*500 = 16000
30 *1000 = 30000
到時睇環境


其它真係諗唔到。我要花點時間係公司研究下。明天應該係一個機會,因為美國插左二百幾點。但係我d 錢transfer 唔切去南洋銀行。所以可能要遲一日先入到市,真係煩。還有,我想入下香港地產股,但唔知入乜好呀。可能緊Tony入貨,尤其係535.HK可以諗諗,技術方面不錯,但係未諗到,睇下到時有無錢先。

No comments:

Post a Comment