Search This Blog

Monday, May 10, 2010

狂挾

大戶做市功力真係勁,我係星期日已經講出大戶的手影。可惜,個d 資料全部慢半拍,所以你想緊的話今日一早已經裂口高開,真係吹脹。

今日做左short call 2628 @ 38 June *2 $0.5,咁講可以確保我有淡倉係手。暫時還有8手2628無cover到,所以佢狂升係好事。我估2628應該係35-36 係一個阻力位,睇下到時加唔加short call 39了。

其它倉位都有反彈,我估今次反彈應該可以玩多兩三日,到時睇下又插定牛皮再上。大陸個市真係煩,唯一好事係佢收十字星,已經第二天,明天最又彈個勁來睇睇。

今晚睇下個期權同期指倉如何佈局。

1 comment:

  1. 政府要趕大戶入窮巷,佢地知同政府作對係無好下場,唯有收手!而家要注意佢地會唔會反手,係嘅話我手上嘅sp 2628 @37 may 唔駛接貨!

    做唔到自己個blog可以比你作為share items 之一,好榮幸!thanks

    ReplyDelete