Search This Blog

Sunday, May 9, 2010

大市分析




近兩年可以講近年人生谷底,希望唔好再差了。有傳公司七月會cut人,第一批係我地contract人,所以真係有點擔心,但都無計,唯有見步行步。我暫時的cash都應該夠食半年至一年。

講返大市,個市一路跌,無反彈,上星期五成交超大,差不多成千億,我估應該有較好支持,睇下明天個市點行。暫時估計來近個星期應該有個小反彈。期權倉方面put開倉較少,而call就較多。期指OI加三千幾張,net OI跌,可能有轉倉情況。

暫時股票期權倉有:
short call 2628 @ 37 *3
short put 3968 @ 17 *3
我會係反彈時再加short call ,當然唔知係唔係五窮六絶七返身,唯有見步行步。我估20800會係一個好的阻加區。最怕今次一路跌都無反彈,最驚係未跌完,要跌到18000以下,咁就大獲。個時熊市來,我又失業都唔好話唔PK。

睇個樣usd可能會回落,金又升,加上剛剛知道EU出左個廢的救euro fund。明天睇下個市點反應吧。

No comments:

Post a Comment