Search This Blog

Thursday, December 18, 2008

加倉



今日加多張short put@ 12600 收63點期權金,六百都要(權金少所以commision收$30)!!!暫時睇法偏淡。而家的15400C 輸大約350點,short put輸1點。股票win 207點,即係成個組合暫時輸143點= $1430,(計手續費輸$1720)。情況都無乜大問題。上面幅圖係到期日的profit & loss graph,都係慢慢等到期日。

3 comments:

  1. 坦白講,你咁玩真係好危險,如果跟住幾日hsi急跌5千點,你正股同short put 兩邊一齊輸,唔係講玩呀,到時可能要低位沽貨。為了六百蚊咁博,我覺得唔值。仲要俾三十蚊按金,即係成交費用佔潛在最高回報的5%,己經係好高比例了。

    快d回歸基礎分析先係正道。

    ReplyDelete
  2. 其實都講得對基礎分析先係正道,所以我期權佔的比重好低。不過我遲d 會買返正股,這個必然。

    至於六個交易日跌五千點係十年都未必見到。這個probability問題,是不是easy money就個個人唔同了。還有係e 幾日時間值會每日跌約6%.....所以假如一日跌一千點,我的short call 係救到張short put。

    ReplyDelete
  3. 6日後結算,價外3000點,基本上每日跌500點,隻PUT都唔會點漲價。3日跌1500點走人,應該都唔使點輸錢。我自己習慣會做100點以上,期權去到價外800點止賺/蝕。

    ReplyDelete