Search This Blog

Sunday, December 21, 2008

一週回顧

今個星期HSI走勢普普通通,暫時大戶用#5號仔力壓HSI,用中資股力頂,所以暫時都以上落牛皮走勢為住。以現在的分析,我暫時都偏向淡(不是太淡)。#5仔應該遲d 會有反彈浪,理由係星期五個日係大成交下跌,而中資股又因為之前力頂,大戶會俾佢地抖下氣。

其次係HSI& HFI 在星期五的下跌都係成交量增大,所以暫時我都係作淡。

講返暫時想法,2628 如果以九蚊的EV來計,以3倍的ev 即係$27蚊。所以我想估值方便不是太平。加上有其它blogger都指出十一月份保單增長率有放緩跡象,暫時都係睇淡。不過佢點都唔會好似五號仔咁俾人狂沽。可應該會用期權來accumlate貨,不過用stock/ hsi就未定。

暫時找不到941 的數據,招行而家有中國的分析報告係低買。招行對利率係較為sensitivity,所以佢俾人沽得咁低。鞍鋼(347.HK) 將會係我牛市的入貨重要股票。

最後講返期權倉,自己終於有返d 賺,整個股票(對沖) + 期權組合暫時賺二千元到。HSI 的期權倉,睇來會係一萬六千至一萬三千幾左右上落。

No comments:

Post a Comment