Search This Blog

Saturday, December 13, 2008

分析


琴日港股大跌,我隻options由蝕五千幾變做蝕三千幾,計我d 對沖股就暫蝕一千幾。暫時睇今個月勝算都幾高,不過都係估估下,點知佢一陣又升成千點。

之前講過係comment到話金價大升,美股跌左d ,係大戶放d 資金去避大震倉,所以應該今個浪未跌完。我暫時估13500,最多去到12000,因為12000有好多options,係大倉來的,穿的可能性不大。

如果去到13500,我諗住入2628 或者941 或者加張short put,個張short put可能即月或者一月,到時睇下點。之後我估一月,二月應該會都係升市,最少去到萬八,甚至去到二萬。不過都係估估下。

今次開options真係壓力大,有好幾次已經想止蝕。最後朋友都話有正股洗乜驚,後來我都係覺得是對,所以都無理到,如果咁快止蝕,今日真係打心口。壓力大,連自已估的方向都錯晒,升時去到萬七以上,亂晒。

而家睇返d 圖,大跌個日成交增加,應該還有得跌,不過好似唔會跌到傻個種。美股adr 大升四百幾點,睇來星期一又要慢慢捱價。

No comments:

Post a Comment