Search This Blog

Saturday, December 6, 2008

大市預測


今日係到睇上各個網上高手的分析,暫時好似好壞都有,其中一個指出牛一已經開始來臨。我沒有甚麼竟見,但由於高手預測恒生指數可能會係14800以上結算,所以真係對我來說要非常小心。

我自己都唔知爆邊,但爆邊一定會來,IV 同成交係咁收窄,我想下個星期應該會出現。暫時看不到向上還是向下,所以無竟見,只可以說向最有應該會有二千點以上波幅。

如果係牛一,那麼我估二月大插,係最後上車時機,之後並會進入牛市,詳情不講了。期權倉方面,Call 多過 Put,近來少見的情況,實在要小心。941 的高位已經高過十一月頭的價位,雖然成交細,但當無人入市的時候成交細係唔出奇,但大升就有問題,這也是我認為今個月不會大升的理由。

道指近日都係升,真係好勁。即係中資股會上升,本地地產股暫時無運行。

我個倉位點算呢?
1) 牛皮,不用理
2) 急跌,到時做多張sp
3) 慢慢地升,不用理,可能到時會roll去下個月,又收期權金。
4) 慢慢地跌,不用理。
5) 急升,這是我最怕的,而家的情況感覺上會出理。如果急升到14400至15000,我會馬上平倉。我應該到時會打和,而我的2800會有點賺。

最後睇返晒d圖,我感覺係向上多,不過未有signal明確向好還是向淡。

No comments:

Post a Comment