Search This Blog

Monday, June 20, 2011

經濟戰

近排睇左好多書同文章,開始明白個世界點玩這個遊戲。如是者2012 同2022 係中國爆破之年,大家要望實佢。金價的預測同重要性比我想像中重要,唔係單單一句抗通脹用,而係歐元同美元大戰的武器。如果係咁,望實IMF邊個做, 之後金價可能會有少少回落。如是者係建倉的好事機。

利比亞係歐洲國家的重要棋子, 我初頭係到諗點解美國會叫北約空襲唔係自己來,明明個到有石油,邊個會有人張塊肥肉比人, 到今日見先明白個中原因。

估唔到中國的政治分析咁有水平,只要小心找找便可。突然之間我覺得我要賣走銀行同保險股, 入白銀, 黃金,煤 同石油。

我會不計成本咁慢慢賣走d 貨。

5 comments:

  1. 師兄, 請問你看了什麼書及什麼文章, 對你有甘大既啟發?可否分享一二? 謝謝....

    ReplyDelete
  2. 郎平
    宋鸿兵 等等
    你上網找他們, 之後的讀者會介紹其它人, 一個連一個,睇完就有一張比較完整的方向

    ReplyDelete
  3. 加多句, 全部要用大陸search engine 找

    ReplyDelete
  4. 之後的讀者會介紹其它人,,, 師兄, 請問是什麼人呢?

    ReplyDelete
  5. 勁多人, 好難講, 有時讀者自己分析, 有時連去其它blog到。有d 好普通, 有d 好勁,睇下睇下就會知道。有d 係copy人地無出處, 所以你真係要自己細心睇....

    ReplyDelete