Search This Blog

Friday, June 3, 2011

short call 3968, sell 2800

今日開左short call 3968 @ 19.5 Jun $0.23 *2
short call @19.5 因為買入價$20, 如果收齊期權金會平水,可能有$40蚊收入,二來可能穿$19蚊。 三來已經有short call 3968 @ 21 Jun * 2 $0.08


雖則BB差不多去到底, 但如果大市跌, 佢一定會大跌。重有而家銀行好似又話要集資,如果係咁可能內銀會升一段。不過分鐘圖似沽壓同日線圖似見底,所以還有D 貨唔做short call了。

同平左2800, $23.45-23 *500 - 40 = $185
我咁做一, 覺得大戶已經係六月一日轉左倉,而家係淡, 好大機會會破23000 個底。所以放走小小貨,同我可有錢轉戶口入多點銀。
暫時諗法係咁,有可能會入熊仔玩下,但暫時都係諗下先。

No comments:

Post a Comment