Search This Blog

Tuesday, March 30, 2010

四月倉

今日開倉
sp 2628 @ 37 * 3 $0.83 ,因為三月兩張36 會俾行使,而兩張37 可能都會所以開@37 * 3加上我有 sc @ 38 *2 @ 39*2 做一個大straddle,包晒佢。狂升就賣貨,收sp錢,跌到36以下先晒,但到時咪又再sc,36蚊買應該無乜問題。唯一唔知37會唔俾行使,因為今日收37.15。

  1. sc 3698 會俾人行使即係要賣貨,佢咁升當然係好事,還有貨,今次微賺sp。今日破左頂,我sp 入唔到價,明天再諗諗點攪。
  2. sc 2899 賺晒,但跌得好深,唔多對路。
  3. 939 暫時等機會sc,睇完份業績,本人覺得真係麻麻地。

今日打去輝立,以前個經紀朋友幫我落call,或問問題好快攪點,而家一個電話轉一個,真係煩到爆。我打去問股票期權問題,轉左三次電話,攪左十分鐘先有答案。

今日再睇期權倉,發覺有大手做六月call倉位,升市加倉加上IV勁縮(19, CLI 21)細到爆,有可能大手買入博升,暫時睇22400。期指倉就還係細倉,可能四月係先升後跌,暫時見步行步,我可能買入一張mhi call ,二千蚊博幾千蚊,好低。

No comments:

Post a Comment