Search This Blog

Sunday, March 28, 2010

2010年四月


近日我勁忙,100% 時間處理我的見工問題,根本無時間睇市。個市上上落落,同我之前講的牛皮市吻合。
1) 期指倉勁細
2) 期權倉勁大,應該係食時間值。

四月好快就來,今次會有多一點假期,暫時都係中長線向好。有一點要提係中國的股市期貨將會係四月十六日出台,到時可能會有股市的波動。暫時250天線每天向上升30點,而50天線向下30點,如是者可能會係四月中交差,到時我諗可能會係我上個幾月提的熊市大做文章。我估係咁,暫時都係無乜好理,抱住我的蟹貨慢慢等。要睇多幾日係唔係有力向上升,暫時都唔係好夠力。

暫時估計我即月股票期權倉有:
2899 乜事都無
2628 @ 36<-- 應該要交兩手貨,到時入其它二三線股, @37
3968 <--應該要交三手貨出去,走勢突然轉好

939今日出業績,暫時睇麻麻地,有點失望。明天睇下市場點理解了,當然不是太差,可能我期望太高吧。

No comments:

Post a Comment