Search This Blog

Tuesday, March 9, 2010

中國人壽

我的重磅股中國人壽又出盈喜。中國人壽宣布修正去年業績預告,按中國會計準則及新規定, 預計集團09年淨利潤將按年增長200%以上,而此前次業績預告料淨利潤按年增長50%以上。我記得之前寫blog話中國人壽一定升超過50%,今次又中。

結果今日2628 係咁升,其實都有巧妙之處。恒指成份股2628的比重變大到5.x%,星期五來個震倉,之後升佢上去幫下做市,又可以入下貨,你話幾好呢。

我的36 * 2 及37*2 的short call 馬上蝕本,可能俾行使,好彩無做38蚊的short call。如果行使左四手,都有9手係到,俾行使的股票唔會蝕,但要諗下我再開唔開short call 先。個四手股票成本價係36蚊到。

當然,有機會會做返short put,如果俾行使左的話。

No comments:

Post a Comment