Search This Blog

Wednesday, March 3, 2010

三月劇本

1) 期指倉位的net OI好細,gross 就七萬幾,好可能大戶細倉玩上落,期權食時間值。我睇過上年九月,期權倉都好大,但期指也是很大,所以佢先跌後狂升。

而上年七月,期指倉同期權倉都好細, 所以波幅都係好細。今個月期指細,期權勁大。大家都知HSI的#5 成1x%好似星期五變成15%,佢跌中資升都可以打和。唔通今個月真係牛皮市?

2) 突然要再寫,近日中資尤其銀行股? 點解? 我估係因為佢地比重會由大變細,所以大戶利用佢地拉高個市,之後用#5 狂插。點解我會咁諗,因為我的愛股2628近日升得好慢,而佢的比重會增加到5%。

3) 我媽話佢銀行個基金經理叫佢買75蚊接#5 的ETF ,而家熱買,四月中到期有成8%息喎。佢話咁即係#5實穿75蚊。

4) 上年三月我當時都記得大戶用#5的轉比重來做市,今年#5的比重又轉,睇下會唔會有大龍鳳。而術數話四月會大升,所以都幾完美。

5) 數浪都係會三月跌,遲點有空再講。

No comments:

Post a Comment