Search This Blog

Monday, August 24, 2009

今日買左一張 MHI 2000p @ 80 (細options)
個時大約係11:53am ..hfi around 26000
睇下中唔中la..買係因為博下,八百蚊唔肉痛,博得中就爽!!!

當然見今日不破20800 即市又有成千張2000p 成交,最加12:25am 個時見到有大手係20800c成交,都令我唔走人...大家都知中午成日都gap 來gap 去。

一個字 博.....

衰左..只定蝕都得..應該無左一半....

平左倉..蝕不多於一百蚊 (正確係蝕$84.32)...78點走...原本都有一二百賺..點知個死sytem 定格...到我發覺佢定格已經無左10pts之後老細叫我...hit 唔到我止賺位...咁就輸一百蚊
夠擔可以再博..不過廢事煩..不理了。

今晚睇左 OI 明天跌的機會大,睇下明天開市點樣,有無機會再long put。理由係20800 -213 OI,但係近價put 有好多新OI,睇下到時對不對la..
再睇futures ,而家無減倉反而加倉! 八月可能會勁爆,上個月倉位係二萬點左右轉過來。應該大戶做波幅。

一開市,就無左成千蚊原有的利潤.........只係一天

No comments:

Post a Comment