Search This Blog

Monday, August 17, 2009

牛一尾


我估而家係牛市第一期尾,應該打後兩個月會係跌市,所以係入貨好機會來的。不過未定,但今日咁跌法應該係來真的。暫時做左3968 , 2628 sp ,其它做左short call 941 行洗左兩手 2628 sc 兩手, 1800, 2899 全部sc 左,唔係做得咁好,但好過無。慢慢等回待。

老實講,我成日都係太早做sp/ sc 全部錯晒方向。如果遲d 到個d sp 你話幾好呢

之前成交慢慢細,但都又上又落咁勁都覺怪怪地。之後今日成交略增,應該向下。暫時睇2100係浪頂,下跌應去到19000,最多17000 但機會甚微,18xxx較大。十二月會見新高。我睇今年牛市玩兩年,浪頂約係2010十月至2011年初,之後會步入全球經濟大衰退。理由係現在走勢係似足1998-2001年,當時的科網股。而現在應該係資產泡沫,今次係全世界政府印銀紙,用$ 去較左個泡沫,即係一個泡沬救一個,所以今次會係快、勁、短的牛市。也係因為咁,下一次係長,久、勁的熊市。大家小心小心。

而家請教緊一個人...點睇大戶的options 分佈。個位係網上人,但佢要我自己諗,諗到d 先講d,真係諗到頭都爆。

No comments:

Post a Comment