Search This Blog

Sunday, August 23, 2009

雜談


今日睇下個恒指期權倉,發覺係20800c 到有+338 新OI,所以可能係做long call ,因為美股又升,大有可能博佢上去。另一邊就係跌,一係19000,但暫時望上好似好點。估計來緊個星期應該係21000-19000到上落。

上 a 出現no supply + hammer-like stick,可能係見底訊號,如果唔係都會反彈。FX 的美元又好似來一浪底一浪格(但要過幾日先知)而家似築底爆上/落,gold + oil 又反彈,似係為反彈市/ 創新高做準備。或暫遲點大成交衝破21000 入返d 市。

暫時我唯一擔心係我的極價內3968 short call,真係諗緊方法處理。我估星期一又會向上,新聞出左乜鬼十大最respect 企業,真係激死。建行竟然唔派息,但有future notice,暫時將佢由推介名單打入觀察列。

而家八月股票期權倉底有:
sp 2628 @ 33
sp 2628 @ 32 * 2
sc 2899 @ 8 * 3
sc 1800 * 10 *2
sp 3968 @ 18 * 2
九月有:
sc 3968@ 15.38 *5
sc 2628@ 40 * 2

已經決定寫個期指期權database,希望成功la...

No comments:

Post a Comment