Search This Blog

Friday, February 20, 2009

環球分析

上個星期四去左澳門做野,原本計劃做下期貨買賣,即係沽HSI期指,點知去左澳門無睇到市。就係個日HSI + HSF 做左 no demand signal,睇來大市都無運行。今個月的2628 short call應該無問題,941 同1800 就下個月先知道。

暫時睇法無變,大市會繼續尋底,大約係12000,同我之前的目標一樣。星期五成交量微升+十字星,所以阻力開始見,應該唔會太淡。金價剛破1000蚊,即係金價會再升,股市會跌,美匯指數開始變弱,即係美股/港股唔會跌到傻,美匯跌,又即係日本Yen可能會再升,所以日本股應該唔會睇好。如果英磅彈的話,#5更加會升得更好。

期貨HSI 的OI有成九萬幾張,係月尾都咁多張真係唔好睇少,淡倉好明顯係住力。我幾得係月頭係msn 同一名朋友講#5可能會破50蚊,琴日食晚飯時又同另一班朋友講同一返話。我諗到的理由係1) am730報紙係二月個時話出#5仔的ELI係50蚊樓下接貨,2)大魔又話可能之前分析錯,所以估計#5會破50蚊。劇本係3月9日HSI#5仔的比重由11%-->15%咁即係如果大戶挾淡,可以話業積好過預期/ 最壞情況已過,係咁用HSI的#5仔狂挾。

有高手話而家係C-4-b 準備行反彈浪,另一名就話準備行1浪5,兩者都係睇強勁升勢。我自己都估三月中會反彈,所以可能係之前平淡倉。如果係真個升勢會破15000點以上甚至萬七點。熊証好多係14000點以上,其中有間d 熊証勁到俾人買晒,無晒貨,你話大戶會唔會放過e 班人?!

三月個期權倉最多put係11000,成三千張,所以我估係11xxx到反彈,大家做好準備,入定貨。買乜? 我突然有諗過857,因為波羅的海指數回升,佢同油價有關的。加上857係咁平的油價係唔洗俾暴利稅,所以可以做上的理由。我唔肯定黃金會唔會回落,但平時每年的高位係第一季見,大戶會唔會轉炒油,真係可以諗諗。

No comments:

Post a Comment