Search This Blog

Thursday, February 12, 2009

大市分析

今日個市都係跌,原本諗住破14000會再上一陣,點知都係破不到,原因係當時熊証係14000以上,所以前幾日都諗住會上。前日我自己的系統出左個hsi no demand,之後再出hsf 同hsi 出no supply,結果都係錯,多個月後我可以總結我個系統估頂係準過估底。

而家點睇? 當然係睇跌,之前我都講,但有所轉變,應該唔會跌破10000點,暫睇12000。之後係第五浪,會有可能升上萬五點以上,時間係三月頭開始升浪。如果係咁我會係二月尾平我的 sc 1800 或 941。五浪係又快又勁又急,估係咁估。

而家會點? 慢慢收下我d 淡倉期權金息。如果一兩日後突然升破14000,咁我咪係14800再開淡倉, sc我自己的股票。不過我幾有信心跌浪開始,上A係咁出十星同射擊之星,成交量又奇大,美國又死晒火,應該無人救到港股。

No comments:

Post a Comment