Search This Blog

Sunday, February 8, 2009

期權檢討



今個月做左期權一排,由於蝕錢係股票期權,但佢又用股票來交易,所以正確來講係無乜點蝕。股票個邊就蝕左好多,不過都係賑面,一日唔賣一日都未死得。好過#8號,真係好似個財經騙局咁。買股票就有這些財技問題,一個普通散戶點可以用基礎分析避開這些問題? 大到好似美國d 銀行,試問自已可唔可以避得到。所以如果個間公司有stock options,但又俾人玩財技,咁會點呢? 我就真係唔知了。

我目標係每個月用期權制造現金流,希望每個月有四千蚊。以我勁低的人工,四千蚊已經係我一個月自己的開支,%來講都算不錯(升職加薪都應該無咁勁)。

而家我做左 short call 有 1800 同2628,可以睇返上個兩個post。暫時係輸錢,不過股票交收,又唔係真係輸錢。可能2628要賣貨,1800 就唔知,三月先再算。


講返大市,原本諗住做short call hsi feb 好彩上個星期五打去俾我經紀(朋友) 個時都係驚,無做到,結果美國adr 大升,一萬四千應該會破,我估還有力上,去到萬五都唔奇。到時睇下有無signal再做sc ,今次係我手上的941兩手。 hsi 期權倉最大係12000 - 12600 P 同 14000 - 146000C 所以暫時睇上到14000後係阻力至14600,之後一上係15000 同15400。今個月可能係急升再急跌,刹淡再刹好倉,之後係13000結。我暫時都係股今個月係上落市。

睇返hsi 日線圖,可能會做一個頭肩頂出來,目標係14000 以0.5計,0.638 就自已計,之後但插的話我估係三月或二月尾。理由有 1) #5號仔的比重會係二月十九日提升,所以大戶做市會更易。2) 任志剛已經暗示過有銀行會俾大戶做市,我諗係五號仔,加上佢近日係到吹淡風提醒散戶,佢通常兩個星期至一個月就來料,所以我估之後係大跌市。 3) #5會係三月四日公布業績,所以之前或之後實會做野。如果以上都錯晒,咁我六月先會跌,而二三月會係大升突升。

#2628 的股票期權重倉位係26 同21 所以我估佢最多升到26會跌返下來。

都係個句,係股市最重要係策略,所以估對同錯都唔係太重要。今日計返以前的支出同收入,結果都係要關左個南洋商業銀行,點解? 個介面唔好同唔聚財,我唔鐘意用,用親買股票都蝕錢。我有個朋友用時富,唔知好唔好,不過平。輝立我會用,話晒有個專用經紀係到,方便打工仔,尤其係我這類通街走的人,打閒打個電話問下價/ 落盤。不過講平,今日俾我找到I-Access ,平到笑,拥金$5蚊!!! 對我這類無乜資金的人,真係福音,我可能會搬我d 股票去I-Access ,同輝立一齊用,兩個都做到期權,同股票期權。拥金平,可以策略上有所改變。

No comments:

Post a Comment