Search This Blog

Saturday, November 1, 2008

接貨

今日要接貨941了。係75 蚊買入941,而家的941 係67.8 ,計我之前收3.19 的期權金即係 (75-3.19-67.8)*500 = 蝕2000蚊到。 遲d 我要研究下做我的2628,暫時個價都幾平,不過我諗中資銀行或者保險係下年三月先係高潮,2628自己的保單增長快,但係某方面大增,自己上網找找。

綜合來講我自己的估不到跌得咁快,去日本旅行前都係估最多跌到13000點,點知我係日本返回酒店個時跌左差不多13% 一日,真係估不到。

暫時我睇返期權倉,估計十一月走勢係大約15000 (二千幾張call) - 14000 (三千幾張put) 點左右上落,即係個市的IV會慢慢變低修正。十一月頭應該偏好,十一月尾應該偏差。而家應該係築底,短期來講應該見底。因為近日連升三日,是近個月較少有的,這證明築底有一定實力。第二的是hsi週線圖已經出現一枝大陽燭,暫時睇來如果下個星期枝燭ok的話,應該還有得升少少。由於今個月應該係修正浪,所以波幅較細。

個股方面我暫時認為2628係弱勢股,因為10月28日的成交太大,可能有人力沽貨,暫時都係睇位開short call,不過我次次都話咁做,都未開得成。還是努力接貨中。

No comments:

Post a Comment