Search This Blog

Tuesday, November 4, 2008

發夢



首先,今日唔知點解公司無block個證券網,咁我當然走入去睇下即係期權,我自己都係第一次用。發覺13000 put 成交大,大戶可能會係總統選舉後做野。暫時睇跌!!!

上個星期我係日本旅行,當日星期一恒指大跌,我係酒店晚上睇CNN個時先知跌左差不多13%。之後因為病病地所以走去訓,訓訓下記得發夢,夢中見到任志剛話【好快會有反彈,目標去到16000,我重記得而家恒指得一萬幾,有無咁勁呀?之後我問彈到上去會點,佢無答之後我醒左】

諗返起都攪笑,任志剛點會講目標,但我絶少發夢,都係信住先。

No comments:

Post a Comment