Search This Blog

Saturday, November 22, 2008

11月尾分析

咁快又08年十一月尾,係韓國機場而家已經有聖誕歌,香港都有燈色了。暫時分析係十一月尾應該會有向上,但十二月有點要留意係12000點Put有成五千張期權倉,真係大得驚人。遲點十二月頭才作分析。

暫時睇唔到轉勢的跡象,不過個是比較無咁波動,IV細,應該係遲點會有單邊市。而家日日都有壞消息,暫時個市都無太大reaction,我想過多一排應該會磨低牛皮。期指方面星期五成交好大,這一點要留意,有人開新倉,但不知淡/好倉主導。十大未平倉合約近兩星期都係好倉多過淡倉,我想大家應該不要睇得太淡(十一月尾)。

由於係香港,並不會長時間出trip,所以我應該會對我的蟹貨組合有點變動。遲點要睇睇我有幾多錢淨。我暫時還會覺得會破11000。

3968 暫時睇圖係非常弱。2628, 941 還可以。基本上金融股暫時係無運行。2628要看看星期一可不可以做一個像樣的大陽燭。

No comments:

Post a Comment