Search This Blog

Wednesday, June 4, 2008

大市分析

記得四月中時說過大市可能已經見左底post 。現在六月,暫時諗法都無變,都係慢慢儲錢再入貨,不過未諗到入股票一係開股票期權。好多人話美國或者中國經濟問題,其實我自己都唔知。美國可能將會踏入加息時期,即係代表經濟可能會好返。中國的奧運,通常舉辦國都會一兩年後經濟唔係太好,所以大家要小心點。

近日學多左期權的東西,同又再學返圖表分析。變我的感覺係風險管理或者入市的策略係最重要。估唔估得中唔係太重要,最重要係策略,這方面尤其係期權中體會得到。

我看大市(HSI)向好有以下理由,
1) 一月中大市以超大成交下跌這是一個singal 。
2) 三月中做了個Hammer candlestick,即係插落去後即日倒升,成交很大,強手再入貨。
3) 四月頭大市以高成交向上,大反彈力幾好,不過佢回落時成交收縮,意味住想沽貨的人少。
4) 四月尾成交增大,可惜四月廿九日當日成交極大但反彈力很少(25500),有派貨意味。
5) 五月開始下跌浪,但成交又有少少減少,都係意味沽貨人數減少。
6) 今日會做一個倒升格,如明日向上,我會上望26400。發覺近日都跌市,成交都是較多的,不過跌幅不是太大,可能有心人托市。
7) 我不會入市,上升空間對我這個入市sytle 不符,還是觀望。好可惜四月中無錢入市,真係太可惜。
8) 我自己覺得跌到二萬點機會不大,因為大戶做得上去,點會俾你買貨呀,除非有好特別的事件發生。我暫時話21000係超強大支持位,一來有HSI有支持,二來中國上A 3000點時出招。暫時牛皮靠穏。

2 comments:

  1. 要理解利率與經濟的關係,必先攪清楚因果。經濟差,政府要挽救經濟,所以減息。減息是果,經濟差是因。

    而即使美國加息,亦不代表美國經濟好轉。要加息的因,是通漲,不是經濟好要降溫。反而,若美國在大選前加息,是代表通漲問題嚴重。

    ReplyDelete