Search This Blog

Saturday, June 28, 2008

策略 2nd Edition

今日研究下我手上的資金同股票,有以下發現:

1) 週線圖hsi有no supply signal
2) 週線圖hsf成交量奇大-- 暫時看不明,不過不尋常。
3) 之前睇還可能有一跌,所以還要忍耐,忍耐。
4) 七月期權倉有幾多put ,所以如果今個七月係24000- 23800 結,咁大戶就賺到笑。
5) rsi 跌到20,反彈可能發生。

策略:
1) 可能反彈時放1800 ,跌到殘,俾大戶洗倉,賺小小去溝貨算。
2) 希望入兩注2628。
3) 小注溝3968,再平均價拉落$30 以下。
4) 餘錢買股票options玩下。

看法:
1) 暫時只可以示作技術反彈,要有明顯的突破才能改變看法。
1 - Big Effort = Big Volume ---> Good Result = Big White Candle
2 - Retraction = Diminishing Volume
3- The Effort needs to be continuous !!!

倉位:
1) 約二萬四千四左右先有錢賺

返查數字:
2007年: 賺2萬8
2008年: 暫時脤面蝕六萬一,已蝕一萬二千六。一共蝕七萬二千幾。

暫時現金: 股票 約 16: 84。

今次對美聯物業真係不幸中大幸,如果之前早點出貨就唔係咁傷。當時入市無問題,只係出貨時成日以為基礎分析好掂,唔理佢,最後大戶洗倉,如果再遲d 放真係幾年唔洗諗住返家。其實今次2628, 3968 我諗都要set返個止蝕位,唔係好似我咁坐貨。要諗下基礎同技術分析的平衡。

No comments:

Post a Comment