Search This Blog

Friday, June 27, 2008

又來分析

今日跌市,不得不提一位朋友,看得真係幾準。我又如何? post幾記之前講話可能見底,但我係唔會入貨,因為reward: risk唔高,而家再睇返:
1) 條下降軌無破都唔好買貨。 (後來研究出來)
2) 上文提的倒升signal最後收市個時做不到。 (要一個倒升變陽燭+第二天再收大陽燭)

今次真係入市signal救左我,所以信個方法好個信自己個心魔,有錢就想入貨係唔掂的

又講返個市,今次的走勢會唔會好似前文真係天先知。有一樣我果然無錯係 10/6/2008 個日下降個時成交又增多,以我個理論,又要再數三個下跌浪先見底,如果今日第二個,即係重有一個先停。

今日望實 d put options ,諗住係$24 short put 2628,牛刀小試,權金真係好少,好似朋友話渣不如做期權好過,我都覺得講得對。今日發現係個2628 $24 options, IV 係都上唔到50% 以上,即係唔夠貴,唔貴唔short.........

No comments:

Post a Comment