Search This Blog

Monday, April 7, 2008

圖表分析



暫時升市成交減少,可能明天或後天日有小小回調,只要唔大跌就very good,企係到整固再上就掂。週線圖的HSI有一個變型的morning star,所以應該可能有望見底,但暫時只可以作較大型的反彈浪。大家睇下日線圖,係三月十七同三月十九日見到一個hammer 同一個doji,加上隔一日係彈上,並且只係幾日,我諗係大戶測試個底同作最後震倉用。

還有A50基金近日成交有異動、温總說話的語氣比以前温和、上A升左、美國壞消息出左一大堆、商品尤其係油大跌,我懷疑係基金由商品走返去買股票、美國/美金跌得無咁勁、十大未平倉合約終於係好倉多過淡倉。加上多間公司業績都幾好,暫時都係睇會唔會企得穏係24000-25000 附近,因為我諗好大倉位係個到,會打大仗。

睇下圖941 / 2628/ 857 /939,941 同939 都幾強勢,加上個月中似有收貨signal,大家見佢地一破左一月廿二日個底時,成交量係急增,即係大戶可能入貨,要留意。

No comments:

Post a Comment