Search This Blog

Thursday, February 21, 2008

期權

之前我一直有留意高手用期權未平倉合約來分析個大市,突然有點發現,就係這個方法真係有的,原來英文叫open interest configuration,唔係open interest distribution。找到個關聯字,馬上search下,發覺外國都有人用,用法都係睇下邊個倉多open interest,邊個位係阻力或者支持位,我見d 高手都幾準下。

講返個市,上次講Link用期權來分析大市,當時倉位最多係240 C 有成三千幾、220p 同230 p 都各有二千幾張。而家d 倉位有D向上,240C 變做二千幾,其它無乜點變,240C以上d倉位加左少少。唔通個時真係開始轉好當中? 我有個假設,做賣方的因為只收期權金同風險可以好大,所以都係超級大戶來的,即係Call係阻力,Put係支持位。唔知這個方法又work唔work la...。

二月六個日關始三日係收貨區,大市二月頭爆上,挾倉,之後收貨格。因為有個高手教我話睇一月尾個時做的倉位,高過佢就好倉低,低過就淡倉低。我估大戶係2萬2 至2 萬3個時大手入貨買現貨,所以無可能會再大跌,因為好似做緊個小雙低咁。而家又似牛皮格局,又似一個三角形,當個市好小小又可以升上d,不過我估2萬五係好大阻力,2萬五以上有好多Call options,反之Put options就無乜,諗法就係咁樣。

No comments:

Post a Comment