Search This Blog

Wednesday, February 6, 2008

又入中國人壽

今日係29.1 買入一手中國人壽,我決定同中國人壽共存亡。見佢平過三十蚊,就入一手,如果佢跌到廿六蚊,個時我又出左糧的話,咁我又可以入一手。大約我個plan係咁樣,我入係因為我覺得現在是牛四,牛五應該去到三萬五,所以中國人壽應該年尾可以去到五十蚊。加上林森池話佢平均價係三十三蚊,雖然我將佢由神級變返做大師級,但佢點都係勁ge...。再講,雪災、第四季「虧損」都係去到27.x 元,佢又唔驚次按、美國經濟問題,我想暫時應該無乜咁勁的壞消息去壓佢價。技術分析可以看我上個post,用得週線圖,就要看長線一點,一個星期得兩日半,所以不是太可靠,還是看看香港下星期怎樣。暫時我真係唔太驚股災來左,還是牛市。

No comments:

Post a Comment