Search This Blog

Sunday, February 3, 2008

大跌分析

近排好懶,無乜點寫blog。其實我寫左一篇blog,因為寫到一半無post出來,係關於改良緊我的入市方法,但太難寫,暫時寫左一半,有空再寫咪佢。

今次大跌市,有人話係由放accumlator ,所以如果係的話因該見低。都俾d 人客斬到無晒貨了。我地又睇下圖,今次睇週線圖,點解睇週線圖,因為我發覺我的入市方法用日線圖好似比較適合短線少少,所以我今次試用週線圖。

首先睇下#941週線圖,你見最後個兩枝candlestick都係hammer-like,根據我經驗見到hammer-like candlestick係週線圖再加有兩枝的話命中率好高。第二係個前一枝係white hammer candlestick,之後個枝係shadow 裏面,好似一枝testing 的signal。

之後係#3968,又係幾枝hammer-like candlestick。我諗市差極大有限,因為係跌市係好少見到連續幾枝hammer 陰陽燭。其次是那枝紅色hammer 成交量好高,及出左no supply 可以當做testing signal。941 同3968都收到係acuulating zone附近。

再來,由一個網上高手的結論,我覺得佢係好準的。
-------------------------------------------------------------------------------------------------
今次牛市由03年4月開始。
牛一浪始於03年4月,終於04年3月,運行時間11-12個月。
牛三浪始於04年5月,終於07年10月,運行時間約41個月。這符合牛三浪為時間最長及升幅最大的特性。
牛五浪通常會與牛一浪的運行時間相若。果如是,則牛五浪頂將出現於08年12至09年1月之間。

中間的調整浪是:
牛二浪, 始於04年3月, 終於04年5月, 約不到3個月.
牛四浪, 始於07年10月底, 終於08年1月22日, 也不到3個月,
這與波浪理論相吻合.

結論是: 港股07年10月30日高見31958後, 完成了牛三浪, 並開始了牛四浪的運行, 牛四至1月22日低見21709後結束, 調整幅度接近牛三浪的50%(由04年5月的10917至07年10月底31958).

另一個支持的理據是, 匯豐1月份股價最高131.90, 最低跌至104.00, 但當月成 交量高達864.5M, 這是除98年8月政府入市時成交量1.1B外, 最大的單月成交, 誰人會在大跌市中大手入貨, 答案只能是
基金經理.

筆者: 我自己都發覺所有大藍籌股都有大成交量的特性,而家咁大成交量都係見底的先兆。並對佢的分析十分認同,我自己都係咁數法。
-------------------------------------------------------------------------------------------------

我地又睇下HSI週線圖,你見出現左一個好高成交量同hammer 陰陽燭。第二枝係一枝doji star,成交量交為細,可以視作testing signal。我自己真係唔多信會跌到二萬點,但由放中國暫時有雪災問題,所以需要較出時間去recover。

HSI日線圖可以說在1月31日出左枝testing signal。加上港匯走強,可能有突破跡象,此現象可能係由於直通車。有高手quate左好多新聞出來,例如update個系統,温家保講話,曾x權講話等等。都可能暗示直通車會出台。記得一個多星期時post我話果已經有HSI Daily chart 到有no supply訊號,同大插當日成交量超高,種種因素綜合來講可以話向上幾會又大一點。

從十年持倉大戶的資料得知大戶已經開始減淡倉,佢地最高個時有成一幾張(見post),但現在已經減少,所以我認為下跌力度相對較低。中國人壽睇返圖暫時無#941同 3968那麼強,1200暫時好唔掂,好驚又坐艇,看看來緊個星期點攪法。

最後,在一月份有好多call 輪係一月二月到期,所以做落去都唔係無道理。次按已經俾美國係咁救,我見唔到香港會有超級大影響,因為香港近日係跌多過美國、日本、上海等地。跌多過其它地方即係危前有機。

2628 林森池仍然好樂觀,雖然條友真係俾佢玩死,但暫時我都覺得Q4無可能會蝕本到成百億,所以我成日都諗個句:「淡淡定有錢整」。

暫時計下有幾多資金,睇下入市再溝貨。應該係2628,我同佢拼命。

4 comments:

  1. Hi Yam:
    Where you found the opinion from net (I mean the analysis from other master). Thank you

    ReplyDelete
  2. 佢叫: 格林斯潘
    你去 www.inv168.com 找佢個名就可以
    但佢唔係成日post野

    ReplyDelete
  3. 加多句,得閒有機會我或者將我觀察網上發言最準的名單 post 出來。

    ReplyDelete
  4. Thank you so much. If you like to see more opinion from Mr.lam. Do you know he posted some comment and comparison of 平保及壽仔 in 信報財經月刊. I have make the scanned copy. If you would like to.............. then let me know. Anyway, thank you so much for your caring and hope you will have a joyful year of rat in 2008.

    ReplyDelete