Search This Blog

Thursday, February 21, 2008

期貨、期指


大家都知期貨、期指、期權、窩輪都佔左絕大部份比重。我琴日問個網上高人,佢點分析如何知道個期貨倉係好一係淡倉,個高人用今個月二月來做例子。個方法其實不是一個甚麼方法,但我好似俾人打通左穴道咁,我馬上諗到期貨(HFI)指數係大戶的思物佔比重好重,點解唔用VSA (Volume Spread Analysis) 去分析個大市,個高手都用差不多方法,但我個VSA可嚴緊得多hehe~。 將這兩幅圖合併,HSI 係實貨,所以當佢係長渣一點,而HFI係用來舞上舞落,可以睇短一點,馬上試下睇睇合拼圖。

係公司望下,無老細係到,結果覺得此方法好似可行。現在cap 張圖比大家看看。將來有機會研究一下加期權,因為可以知道大戶會挾到邊個位,我見網上好多高人都用。窩輪其實都係期權的一種,但我自己覺得係比散戶玩,實輸多,輪商的提款機,對手太弱,所以暫時唔多理住。分析個大市,到時買乜都咁方便。

No comments:

Post a Comment