Search This Blog

Wednesday, January 30, 2008

中國人壽

出左中國人壽07年盈警。經本公司初步估算,預計中國會計準則下,本公司2007年度實現的淨利潤將比截至2006年12月31日止2006 年度增長50%以上。咁就中招,點解會咁少,我以為可以過百,最大問題係點解Q3時淨利潤係246.96億,但全年得返143.84億,咁第四季不是無左成百億!? 唔係咁玩野呀? 有人話係因為06年新的會計制度,但係查下中國的07中中期報告,淨利潤有成169.96億並且用左會計新制,無可能年尾得返24.6.96億咁少 ? 今日中國人壽開市馬上係咁插水,真係無眼睇呀!!!

2 comments:

  1. 任生,你唔記得o左長短棍了嗎。佢呢排d短棍跌o左純利未一齊跌了。

    ReplyDelete
  2. 係,你諗下上A 而家四千幾點,十二月前比而家要高,咁不是來年更差? 無左成百億,又話天災,中國人壽真係無運行。

    ReplyDelete