Search This Blog

Monday, December 13, 2010

short call 2628

上証中國人壽似築底。對比港股都有點似,如果真係築底,未來幾個月保險股應該會係咁升,但理論上又唔多似有乜好消息或市場有乜利好因素。

今日short call 2628 jan @ 35 *2, 開short call 係因為我有太多手2628, 加上我個兩手買入係34.725, 所以唔怕開short call 。最重要係我@34 *2  Dec sp 好有機會要接貨,所以開定short call 廢事到時又跌過。

暫時我十二月2628有:
1. sp @ 34 *2
2. sc @35 *4, @39*4

遲點睇下平唔平到個四手35 sc 搬去一月個倉到。

而家七點鐘係公司,等個英國鬼入來攪部機,無事做研究下股市。我發覺上証應該調整完成,進入牛三,所以應該大盤的股票會做上。理論上金融股受惠,但又諗唔到個行業看脤的理由。美匯指數有可能回落,加上美國十年債價錢回落,有理由相信後市係看好。或者遲點平左少少2628的 short call搬去一月37到。而家usd index係徘徊區,唔知係到等乜了。

No comments:

Post a Comment