Search This Blog

Monday, September 27, 2010

short call 2628

今日開左 short call 2628 @34 Oct $0.15 * 4 = $600-100-3= $497
開完都唔記得左自己有開,無野做個時望下個 screen  先見到完來成交左。暫時我估大市應該會回一下, 十月1-7 日係中國長假期,我估到時港股的走勢應該會較為反覆。我做short call $34  應該夠晒遠,希望到時唔洗走 short call,如果到時係行使價附近, 我諗我賣左去搬去另一個證券戶口。

有機會我會再開 short put 939 / 3968, 雖然而家內銀/內險好弱,但我睇完上証的圖, 而家好可能係大戶收貨期, 網上的人已經有人俾人悶到賣左貨出來。加上而家指數全部係用地產, 共用股等拉升, 內銀等升幅有限, 我估這個板應該會保留用來狂升恒指上A用。

十月尾AIA上市,再加上睇圖要收貨, 估三個月至半年時間。地產回緩, 應該有望令銀行股下一城。

No comments:

Post a Comment