Search This Blog

Tuesday, September 7, 2010

買入

今日買左一手939 ,一來想入下市,二來試下用i-access,結果係落盤慢到爆。佢用得多就會升level,高level就快,所以將來可以用來做期權,因為要 level 2 先用得。今日用完,升一個level再入錢變做level 7,以為好勁,但d 人閒閒地level 20+。因為手續費平,可以做下complex少少的期權倉。

939 買入@ 6.59
之後開 short put 2899 Dec @ 5.5 *2  收$0.38,我估黃金會係咁升,加上我有short call,用來做救下。1211 原本諗住搬倉,但諗諗下都係睇定d 先,好似隻野又死得咁。遲d 有機會會開2628,隻野都睇來唔會點大升。

我估暫時個升浪還未完,可以有力上,可能回吐小小再上。剛剛個朋友留意我以前間公司,又發現我有隻股票有期權,可能開下short put。

No comments:

Post a Comment