Search This Blog

Wednesday, January 20, 2010

2010 年

近排我無乜理個股市市場,因為掛住打wii 。上個星期比間黑店

黃金商場黑店: 日比谷遊戲專賣店 2B鋪

攪到我勁煩,詳情唔講了。今個星期都係找工再找工,寄破欠基金的申請表,又要攪mpf等東西,總之就係忙,晚上回家人都散晒。

講返個大市先,近排係咁跌,已經由十二月跌到而家,好多股好似銀行股已經行緊一浪底於一浪的走勢。我暫時睇法原本一月的好倉可能變做淡倉,我暫時信心不 足。我前文已經指出十二月轉佁的時候佢的期指張數及今個月的期指倉位俾打散,所以係一個無得點估的盲點,因此我自己將十二月推斷的好倉搬入一月到。今個月 已經行左大約三份二,股票權金收得好小,因為我無積極開倉。hsi options 一月的vol 微微高過 三月的vol ,小心一月尾會好波動,情況係較為少見到的。睇圖就認真麻麻地,大家小心為妙。

暫時睇個市唔係話太差,最少我係樂觀,重要係好樂觀個種。我睇後中國的股市,一來M1 , M2的增長好好,二來我係外國的blog見到2-30yr spread T-bond 有象顯示市場上會加息[ 提外話: 原來2 - 10 bond spread的數據是勁難找的 ]。不過,有點注意係市場上咁多人吹加息,可能到時大家一獲熟。

有blogger提出新保險法其實對保險業的入帪無明顯好處或壞處。而我剛找到的數據也指出加存款保證率的影響指係五五波,所以暫時以2628 的現價來講係保持合理的水平。2628 每次接觸到36.4 的水平時,成交係巨大的,我估計可能係做底當中,需要多點時間去證明。 以我自己的p/e model計算,2628 平均來講係p/e 30x - 20x 游走...大約係42-40蚊。CLI 2628 options的vol 去到24,又係好底,有可能下個月又爆過,同十月個時差多。

939 的跌勢好急,有點不尋常,有可能大戶壓住來收貨,不知道。939係七八月在5.8左右徘徊,所以6蚊邊的股價入939 無問題,只怪本人係差不多七蚊入晒貨。買銀行股一來係借貸會有增長,但中央似想收緊、二來係會加息,暫時可能會估第二季、三來香港恒指要升一定要力托佢地、四來風險較底。我睇可能到 三四月先係銀行/ 保險股發威的時侯。根據一篇分析,中國加息最主要係因為經濟增長過熱,暫時睇來係有可能的,如果唔係點會有咁多相關操施出台。不過銀行股都係跑輸大市,十二月m1/ m2 有所回落,一月就m1有點反彈。之前銀行提高準備金率銀行股大跌,我肯定市場反應過大,數據上加親一兩個月後股價都會再上衝,所以大家諗諗。

只要2010 我的股做三十% 升幅,我已經賺到笑 [以金額計]。941 可能係2010年當炒!!!

3 comments:

  1. any stock recommendations for 2010?

    ReplyDelete
  2. Also,dont shop at 黃金商場.Many fake products there.I dont know why HK tourism board endorses the place.Its a shame!!!

    ReplyDelete
  3. I usually bought a stock with stock options. I bought a lot of 2628, 3968 and 939.
    Still thinking other stock to add......

    ReplyDelete