Search This Blog

Sunday, January 24, 2010

大跌市


今個一月大跌市,睇來明天還會再跌,分分鐘穿二萬點,跌到二月,到三月先見底回升。原本諗住一月係好倉底,睇來都係淡倉多。睇圖就一早知有明題,但係而家都救唔到個倉了,唯有坐貨慢慢等呀,我對後市都係樂觀的[半年後]。

暫時我諗我自己睇圖係最準,之後先係睇下期指期權倉個類指標。ADR 跌左成五百幾點,黑期好似都無幾百點。總之就係大跌市呀。我現在的cash得返好少,三萬多點,無乜大作為可以做。sc 就太少期權金,而家的vol 係咁縮,係琴日先彈返個少少,真係差不多等如白做。我諗可能去到19800 應該點都會穿一穿二萬點了。我估大約跌四千點就玩完,之後二月平淡係底位徘徊。

期指係星期四同星期五都有十幾萬張數成交,但二月的倉位無乜點變,意味住大戶唔覺得期指的現位係用來轉倉的。我估大戶可能一邊平淡倉,一邊反手開新倉。係OI方面有七萬幾張,只係減少左二千張多點。期權方面,大約會係20600有大戰。有可能明天先底後高格收,雙底反彈,係二月再跌過破二萬。

以2628的圖來看,星期五成交巨大,並有返升的現象,如果明天星期一陽燭收,後市不太差,二來係下降通道底,最怕明天係咁跌,即沽壓強大,可能會急速下跌,做就C 浪,快速尋底。如是者,我會入返少少貨? 太多手2628....頭痛...
我暫時估set係
1) $37到開38 sc Feb 三手,博佢破唔到下降軌。
2) 明天跌時,開2628 sp 1 手收博佢反彈。理由係期指估返來。

939 的圖來看,近一個星期成交量係咁增多,應該好淡打仗當中,以勢來講都係向下。不過已經睇得出有力開始頂住。939 係領跌的先頭部隊,要留意一下。

明天再跌我估,應該下星期尾會有反彈,我可能睇機會係個時開short call,我諗vol 應該會升返小小gwa....

No comments:

Post a Comment