Search This Blog

Tuesday, January 5, 2010

short call 2628

今日short call 2628 Jan @ 40 收 0.8 *2 ,只係太多貨,再升再short call 。今日咁short一short 先可以將條PK HR扣我的錢平手。佢地可以話無講過出laptop allowance,要係我來緊的糧扣返千五蚊[十一月已經出左]。

再升再short call 2628,之後睇下會唔會short 939 及 2899。2628 有機會去到42蚊先返轉頭,我估2628去到40蚊先再開short call,可以開多3-4手。2628佔我個倉成七成, 1988陷, 939 平, 3968 廟, 2899 暫時旺。今日咁升一升,我的賑面就升左成個月份糧。

算了,鬼叫我紫微斗數的財帛宫勁多衰星。睇來我條命都係多錢財爭議,得閒會俾人係荷包打劫。唔認命都唔得,唔夠三年發生兩單 + 一單agency走數。

講返大市,之前的期指搬倉法有點問題,暫時諗唔通。唯一想講係佢無signal出淡倉,而十二月係淡倉,所以我的看法是一月都照係好倉睇。十二月那個淡倉可以不理, 睇返之前數據都有咁個情形發生。唯一問題係暫時都解不開09 March的搬倉方法,只可以用止蝕/ 俾人挾爆左margin的方法來反手做好。

差點唔記得講十二月的轉倉,佢的net OI好多, 其實係有機會淡倉, 但我覺得好倉更有機會,所以如事者, 一月可能會挾得好勁。今日見金股狂升,有可能今晚的USD會跌,我估USD已經見頂,但下跌速度會好慢。反彈的應該會下2010中至下旬,這是因為美國會有國會選舉[can't remember exact date],到時美國的數據會偏向經濟向好,做就美元反彈。

綜合來講, 我上個月話一月會見頂的機會不大了,因十二月向淡, 推遲了走法。估計下個星期可能經金佬要追位買貨,做就股市再向上衝,咁樣會同十二月轉倉有點吻合。

我朋友成日話我的分析根本不是分析。我覺得佢意思唔夠學術, 這個我不反對, 但分析最重要係KISS,只係計係無用的。市場上要賺錢, 計到好似rocket science不等如準. 當有uncertanity 出現,沒有可能會準確。因為這個原因, 我睇圖只用candlestick + volume差不多唔睇indicator。FA就睇下p/e , 行業方向(我都唔知點計)等, 其它都無乜點睇。當越學越難而花越多時間去學時,我倒不如去用第二個方法補救。 或者咁講當我用一個方法有50%準, 而要花一倍甚至多倍時間研究去到80%準, 咁我不如找第二個方法補個30%

我覺得林森池佢最厲害不是只係選股, 佢看大市的方向係一流,係宏觀性,不用計出來的。用簡單經濟學/ 經濟新聞/ 政治等等解釋整個市場方向. 不過係佢的書本上, 甚至好多股評人都不能將/ 沒有提供 如何將多方面, eg. bond, fx, stock, commodity, political 等集合所有資訊而分析。股票點都受大圍/ 大市影響, 大市掂, 大部份股票通常掂, 選股我覺得反而不是最重要, 但市面上時常只著重個股,因為我地買的係個股。因此我近年的方向,係睇出大方向, 到時買乜都事半功倍.

No comments:

Post a Comment