Search This Blog

Monday, October 26, 2009

26/10/2009 Weekly Review


原本話想做個database,點知近排好鬼忙又無心機,我個朋友係加拿大又忙到爆,攪到無晒聲氣,不過我唔會俾個database 胎死腹中的。

今日重陽,去左拜山,之後當然係寄CV(無工...頂) 同研究下股票。暫時我認為大市去到牛一尾,接近入牛二,但唔肯定。我可以講之前係睇錯市....牛一尾。星期日研究股票一輪,諗住將941夠到內房/ 本地地產股,暫時內房有 668, 410, 3377, 1109, 272,123,本地有17, 1200,但我只會買一隻,還需要時間研究,內房俾其它行業大,需要時間消化。點解想換馬呢? 因為諗住入牛二麻,牛二通常會用加息的籍口,所以我睇好內房/ 保險,其次係內銀。這三個行業基本上係有關係的,941 太廢所以換馬內房係正確的。

估唔到2628 係星期五突然爆升,可惜我係36蚊有三手sc..賺唔晒,但我會來緊個星期做37/ 36 sp。我唔太相信2628 今年會升破40,但有點要注意,見到上星期有大手係37/ 40-44到做call 開倉,我一定唔會張所有股票做晒sc的,但可以好肯定短線一定係咁升。還有一點係2628剛出業積,中國人壽稱﹐今年1-9月份﹐公司淨利潤為人民幣198.7億元﹐較上年同期的人民幣131.1億元增長了51.6%。1-9 月 EPS 0.7人仔, 分分鐘 09年有1.3 HKD,果然無買錯。

"国寿很少投连险,也早早不卖了。
之前国内分析师指出,平安的红利平滑储备金体现在计提准备金上,因此可以看到平安的保险责任准备金/保费的比率变化很大,从130%到80%波动。而国寿 一直稳定在92%左右,而国寿事实上也是又做平滑储备的,(就是赚得多时储备一些,如果市道唔好就释放),这部分就体现在保单红利支出了。应该就是这个原 因导致红利支出大增。

大家留意利润表,1-9月保单红利支出109.75亿,但是实际的现金支出(即是实际上分给客户的红利)根据现金流量表,09年半年报为43.61亿,7-9月为29.79亿,合计73.4亿,也就是有36.35亿进入了储备以待将来如果市道下滑可以平滑业绩。"
咁就睇得出點解2628 的EV 尤其係new business個方面勁升.........都係個句,重倉2628

銀行我有3968,見到近日的借貸回暖,加上係中長線的借貸有增長,我認為銀行股尤其係中小型銀行有利。這招連美國佬都用緊,壓短升長,用息差俾銀行賺錢。最後,3968好似已經通過供股,我會留意。

No comments:

Post a Comment