Search This Blog

Sunday, October 11, 2009

Weekly Review 11-Oct-2009

今個星期係咁升,我估下星期應該微升,或者橫行,暫時估計係咁。明天見個經紀朋友,睇下有乜方法加大每個月的權金收入,希望有突破。股票倉還蝕幾萬蚊,但有信心今年或者出年年頭去到平手水平。

暫時我有2628(58%), 941(16%), 3968(16%),2899(10%),其中3968同941 係弱勢股票,要再處理一下。

之前經紀朋友(這個term幾好),用250天線解釋大市走向,幾有道理。我想講講p/e的問題,而家p/e去到18~19左右,但唔算好貴,點解呢?因為下年地產的估值係會大幅提升,其次p/e 係牛市到有20 都試過印象中係04年個時,結果都係無乜大跌,所以現水平兩者結合都合理。

現金方面還無用完,我遲點會100%持倉,現時現金: 股票係 1:4 左右,還可以慢慢買貨。

No comments:

Post a Comment