Search This Blog

Thursday, January 29, 2009

紅盤

今日開紅盤,暫時無乜特別睇法。應該會反彈,之後有跌過。理由係三月的hsi 係九千點有成千幾張OI,真係奇怪。如果想法對的話應該今次會做一個似圓低,反彈到14300左右。如果係咁我會到時開short call,之後收三月期權金。

如果以上錯的話,二月就應該會去到一萬點左右,睇下二月初點行。一月轉倉位係一萬二左右,所以二千點係萬四或者一萬。夠種可以買12600 put 同call 個到各有二千幾OI,博佢爆邊。

睇返圖,今日成交唔算大唔算細,所以要睇聽日點樣。五號仔應該會再跌,但一定唔會咁快,大家慢慢等下。2628好似弱勢,941 睇唔到,1800就唔係太差。

希望牛年會有錢賺,長賺長有la..。再咁落去我好快蝕多過廿萬,真係好似我朋友講--燈神 :'(

No comments:

Post a Comment