Search This Blog

Thursday, January 1, 2009

2009 年一月

今日係2009年,希望我可以大賺la..2008年金融海潚都輸唔少。暫時係儲股買貨等牛市。

一月我點睇呢? 原本諗住先跌後升,但我而家睇可能係先升後跌。有一名高手睇一月會大升特升去到18000,另一名高手月頭睇16000點之後月尾會大插。還有幾名高手係睇一月係跌市,而我暫時都睇應該會升,去到邊就不知了。

由於成交近日好少,所以暫時會到一月初先可以再肯定方向。不過可以肯定,一月一定會較為波動。期權倉的分佈見到Call 比較平均,而Put就每個大倉都有一兩千的期權,去到11000P。我估好淡各力中,但我還是較想跌,等我可以入返d 貨。

由於有一名高手睇一月18000點,所以我的策略會有所變化,可能會係17000點後先put佢。最後,世界各地有以下變化:

1) A股突然軟了好多;
2) 美元回軟, 應該 commodity 好, 但 commodity 油價最近好返少少, 因以巴衝突;
3) 金價好返少少, 但國庫債券就開始回
4) Vix Index 又回

分分鐘大戶開始將d 資金流入去股市。

No comments:

Post a Comment