Search This Blog

Tuesday, January 6, 2009

股市操作 ver 1.0

琴晚諗下諗下係高手的分析中得到點啟法:

作為超級大戶,佢地可以點樣賺錢呢?
1) 當然係人地俾錢佢,好似基金,但係要集資咁煩
2) 問銀行借(拿)錢,超級大戶權力咁大,點會唔俾,重要係息平。
3) 自已找d 低押,不過我想超級大戶咁勁洗乜咁做

問銀行拿錢我覺得可以諗下:
1) 作為超級大戶佢一定可以借任行國家的貨幣,所以近年大熱有: YEN
但係而家美元減息,差不多去到零,咁樣大戶可以問美國借錢,之後放係香港到? 可能港匯變強

超級大戶有錢,當佢想玩香港市場,最簡單買貨。但係買乜? 一定唔係股仔la...應該俾d 小大戶玩
我就覺得係玩期貨。

去到期貨,要找對手玩先得嘛。咁當然俾d 錢傳媒做幫下手吹下風,吹跌買升,吹升買跌。
做到咁下上夠對手就可以玩上玩落。問題出現,點知佢向下定向上同幾多呢?
之前個高手俾到我的feeling係:
1) 因為錢係借來,所以要睇下匯率
2) 要睇當時的按金,咁先可以定下幾時挾爆倉
3) 高低水 (唔會差太大)
4) 轉倉位 (期指可以roll 去下個月)

超級大戶錢多,一定做對沖,即係沽一樣渣一樣 / 做 spread 等等,一定cap 晒兩邊風險。如果係咁全世界一定有佢的踨影。
佢地可能係商品,債市等等。

近個月油係咁跌同焦點無左,即係超級大戶可能走佬玩其它。商品又跌,即係又走人(假設之後挾升係佢地做)。咁佢地d 錢去左邊?
股市? 即係我地睇市要睇晒佢地d 錢走去邊,可能佢地做跌會有錢流入去唔同市場避下風頭。超級大戶都唔係無敵嘛.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------

前文講到超級大戶有晒錢,並絕對有足夠能力令市場升同跌。佢地資金太多一定要用期貨,因為期貨可以在神不知鬼不覺的情況下平倉。其它基金唔夠佢地勁,所以一係聯合起來,好似索來斯那次衝擊亞洲,一係就避風頭等個市平穩先。我認為普通基金唔夠超大戶強係1:)好多對沖基金破產,即係廢廢地 2) 大的基金有: 保險公司的、大學的(林森池講) 、退休基金等等。佢地一定唔會將咁多錢放入期貨到。3) 我認為每個地方都有當地的超級大戶,而超級大戶在當地的政府下係有能力穏形的,當然假設佢地係有政治因素。即係佢地平時唔會係正常人知道的投資銀行,基金等等。

有以上理論係因為:
記得香港有本執左的財經magazine佢話香港的期貨市場有三大超級大戶打莊。又記得某一段時間的油市的期貨市場係由兩名兄弟操縱,佢地最後唔記得點俾美國政府拉左,只記得玩得太din,玩到全世界都驚(印象係咁)。

期貨尤其係匯市係最重要的市場,加上係國力的比賽,所以有政府幫助。超級大戶太強,所以佢地找對手時都要大大份的對手,即係廢廢地的基金,理由係大多數基金都輸錢。錢有對手有,場又有。佢地做法就好似網友咁做,但我想佢地應該唔會買選個波幅細的地方投資,因為佢地賺錢的目的係自已個場旺有錢收,即係又上又落,加上唔怕無成交,期貨月尾自己攪掂。期貨都要對手呀,有,就係多個廢廢地的基金對沖時用的期貨。

問題出現,太多期貨的超級大戶由點樣可以俾過市場的監管呢? 大家都知道法例係有些監管,咁政府又點解要幫佢地? 一係根本無這類超級大戶,諗唔通.......暫時假定我的理論是對,而重點係找到超級大戶的行蹤。

話題一轉: 好似網友講匯市係最重要,其次是商品市場。
即係分析應該著重匯市: 1) YEN 2) USD Index 3) hibor spread?
之後 1) Oil 2) Gold
當然要睇下市場情緒: VIX

寫得好亂,遲下諗到再寫.......

2 comments:

  1. 早前聽MAN AHL 既講座,開始對該對沖基金的投資法有些認識。或者它的投資法,和超級大戶會有相似地方:

    一、MAN AHL 會按市場容量分配資金。匯市容量最大,可以投入較多資金;金、油等國際性期貨的容量次之,可以投入的資金較少;股市容量相對較細,可以投入的資金不會太多;

    二、該基金會投放較多資金於波幅細,且走勢明顯的市場。

    股市的規模,比匯市、或金油期市細,其帳面價值,對超級大戶而言,亦相對較細。

    大型上落市,未必是超級大戶所為;由於成交疏落,超級大戶不能夠在大型上落市中獲得重大利潤,他們不會投放大量資金於該市場。

    當股市升勢變得穩固,而調整幅度縮細,可預期超級大戶會投於更多資金於股市,其資金會令牛市重臨。

    ReplyDelete
  2. 基本上同意你的講法
    諗到其它野....

    ReplyDelete