Search This Blog

Tuesday, October 14, 2008

回應Jay

想問下option,版主應該係sp。 (主要係short 為主)

想問如要買option,個買賣情況係點!
1. 自己開價?(行使、期權金)
市價,好似買股票咁,你開十萬蚊一手941 邊有人買

2. 按金點睇(上過hkex,唔係好明)
基本上按金係每日收市時hkex計出來的,平常人係估不到。按金係你需要有的錢放係你期權戶口到。

3. 同經紀講想sp?(有無咁簡單)
買股票期權可以同經紀或者上網買賣,你夠錢就做得。 平時網上只有買,而家會有多個選擇做沽put / call。 (開個期權戶口就得,好簡單)

4. 駛唔駛成日「目及」住?
好似買股票有d 人日日睇住有d 唔多睇

5. 咩情況要轉倉?
通常你d 期權嚴重價內又快到期,你又唔俾人行使,咁就要轉倉。

6. 接上,咩情況要斬倉?
通常唔夠俾按金或者你要止蝕

7. 接5,轉倉有咩技巧?
這個好復習,個個人都唔同。住要係平左你即月期權合約,再沽遠期put / call 收期權金。

8. 接4,睇咩做行動指標(volume、price、未平倉合約?)
個個人唔同我住要睇candlestick + volume + implied volatility 其它唔多睇。

3 comments:

  1. hi, 想問你有乜心得分析期權個未平倉係做長倉定短倉

    ReplyDelete
  2. 你的問題我係年多前已經想知。暫時的結論係無方法知,但係末平倉多定少係有點啟示。
    eg.
    1)當IV勁高,權金好多個時。某put options的未平倉大增,咁我地可以估佢係short put,因為smart money可以收好多權金。
    2) 我自己一向偏向認為大戶係做short 個邊多,因資金需要較多。

    最後,期權或期指一定要有買同賣方,咁先交易到。我地係要諗有實力人仕係做邊一方多。

    ReplyDelete