Search This Blog

Saturday, October 4, 2008

港股十一月陸沉?



1) 今日睇期權分析,發覺Put 多過Call 並且一層層每係萬五 、萬七等都有倉位,倉位不是很太,但最特別係十一月的14000有成三千幾張,我自己覺得可能會係十一月跌到落萬四點都唔出奇呀!!! 不過暫時都唔係太sure,暫時睇個市有望係萬八點以上。不過倉位真係有點奇怪,大家小心點。

2) 近日五號仔都好強勢,但恒生爆左單新聞,五號仔無乜理由唔中招,所以我抱有懷疑。

3) 政府係夠唔到股市,所以我都唔相信e 個熊市完結。

4) 好多人話股神巴菲特買好多野,但大家知唔知佢入個d 係優先股同有10%利息,又或者佢有特權先入,所以我暫時覺得佢唔係看好股市,而係個市無乜好買,找點安全的東西來投資。

5) 睇返恒生指數週線圖及好多股票都出現no supply signal,但還需要時間驗證,還是觀望為妙。大家不是睇得太淡。好多時做人好矛盾,個感覺話淡,但個圖又唔係太淡,攪到自己無乜信心。

6) 綜合來講睇唔清方向,不會太淡,還是不做任何交易為妙。如果2628 再升我會short call,希望做到11月有千五元的權金收入。十月會好忙,又去旅行又有朋友來港找我,所以會做少d 交易待十一月才出撃。不過暫時想做33蚊的十一月2628 short call 收一千蚊權金,好似都唔錯。

2 comments: