Search This Blog

Monday, February 1, 2010

2010 二月


琴日同個朋友係網上傾計,佢話佢近排有睇生意轉樣計劃,我都估唔到佢個頭腦突然咁醒。即係係人地的生意你買來頂,但如果前著負債,你係有法律責任。我暫時睇係補習、食店、洗衣店多。佢個agent估大約我睇到係你俾十萬投資,大約有每個八千至一萬回報,即可能要十個月後先回本。當然睇你自己買乜生意,地區等等。基本上買來當投資係不錯的,前者係你有錢。我記得我家人想移民投資時,都有睇下這類生意,最記得係有停車場[停車場掂好多],我自己小學生個時都有印象個停車場有幾層的。最記得我daddy問,架車偷左邊個負責,個經紀話咪就係個看更/ 保險。大家趁後生,唔諗都要知道。

講完廢話,講返個股市。二月淡倉機會好高,一月轉倉的net OI較細,可能係一路行一路加倉,可能大上大落。前文講二萬點破硬,點知一插無回頭,比我想像中又快又底,暫時都係睇會有反彈,再插過。我估可能破二百五十天線是最後一插。有點要提一提,記得我個經紀朋友講過話二百五十天線係牛熊分界線,即係一年前的期限,09年三月係股市第二低位之後個段時間條線會極速回升。我突然諗,暫時250sma係18xxx左右,唔排除之後上到19000以上,好可能大戶最後一野話插穿變熊市,之後好似升火箭咁上。好似07年大戶用過這一招。而家HSI p/e 約17.33。唔係好貴。

2628 近日出盈喜話自己2009全年有50%以上的盈利收入。之後d 人就驚,有人話2009頭三季已經9x%點解第四季咁少? 有人話係條新保險法,我可以講大家一點都不用驚,因為2628已經不是第一次嚇壞人。我見到有人話2318有1500%盈利,而平保有400%。都唔知真唔真,所以大家都係平常心對待。上圖係2628 A股的EV圖,自己參巧一下。下面條link有好多data,可以一用。

http://www.editgrid.com/user/genius13hk

1 comment:

  1. 唔係突然醒,係時時都咁醒,我不惱都有思考做生意既可行性。

    ReplyDelete