Search This Blog

Monday, December 14, 2009

太保、人壽、資訊

決定唔抽太保
1) 定價偏貴
2) 先A 後H 通常死得人,好似民生
3) 自己有2628
4) 個市驚佢唔係好掂,因為估佢一月中調整開始,而家個市咁樣廢事博。
5) 最重要係有大戶抽飛
6) 留返d cash 接2628 sp 好過,唔係唔夠cash

人壽保險的利差損是指保險資金運用的實際收益率低於已出售保險合同的預定利率而造成的差距.簡單來說,即是假設自身能夠給保單創造5%的回報,可是最終只 有2%,中間的3%差距,就是利差損.何謂損?因為樂觀地假設自己能創造5%的回報,因此責任準備金的計提便低估了,其後才發覺不足以理付賠償,造成損 失.

中國近日出左新保險法,對中國人壽最有利。加上十一月中國人壽保單上升好勁,可能係咁中國人壽的股價都偏高。

其實我覺得我最勁唔係做TA / FA 分析,而係用電腦,知道門路係邊到收集到不同有用的資訊幫我投資。我自己每天會睇過百個blog,之後睇新聞,再之後間唔中去d 網站找人地post出來的大行報告。如事者經過兩三年,我對某些資訊的可信性有高低比重之分。

No comments:

Post a Comment