Search This Blog

Tuesday, December 8, 2009

保險股

中國太保又來香港招股了。今次睇過下佢的財務報告,暫時有大行推薦買入。但預期2010 EV 係RMB 9.41 ,所以以3 * EV HKD 大約係 $32.1 左右,佢個招股價都係這個range 的上限,個safety margin 唔係好大,遲點再研究下先。用招股書附錄 IV-2 的數據計, 到09年6月尾, 現有業務 EV/S = 8.83 RMB, 若以上限 30.1 HKD 定價, 集資將令 EV/S 提升 2.36RMB. ie. 集資後 EV/S ~ 11.2 RMB ~ 12.7 HKD.

中國人壽以一份分析報告,預期2010 EV 係 RMB 12.08,即係香港的 $41.1左右。以現價計都幾貴,我估佢係咁升係因為太保上市,抄定先。不過有點注意係佢近排的消息都指出2628 的保單及投資回報都係咁上升。

中國人壽及太保因為佢地的保單比重由比重多的萬能產品變做分紅產品,聽講係好事來的,因為萬能產品受投資市場影響好大,咁樣公司可以預期未來的保單支出而作出適當的投資。

No comments:

Post a Comment