Search This Blog

Friday, July 31, 2009

白做

今次真係白做,放左66.hk @ 28.4 ,我係28 買,即係白做,手續費都差不多四百蚊。
之後做左sp 2628 @ 32 Aug + sc 2628 @ 40 Sep 每邊兩手,收0.65, 0.67。

今日睇報紙講: " 任志剛指金融市場表現與經濟基本因素脫節,提醒投資者「未來幾個月的金融市况有可能會令人失望」。" 佢已經係一個月內兩次咁講,我一向都覺得佢奇準,但時間同我一樣係有偏差,所以都係小心點好。

由於賣左好多股票,暫時成手cash。 我有信心2628 應該係差不多頂,理由係基本分析+ 技術分析。試諗下佢個EV 係08年9蚊都無,假設佢$9 加1.3 的上升,即係 $11.7 * 3 / 0.9 約$40 ,重要計多有突。

超短炒,入694.HK 北京首都機場兩手@ 5.57

No comments:

Post a Comment