Search This Blog

Sunday, May 3, 2009

先高後底


任志剛話金融市場好唔穏定,尤其要小心美國壓力測試。原本計劃係星期一公佈,但現在變成星期四公佈,時間對我要先高後底的刹淡格吻合。

今個月應該係16200 - 14000左右上落,先高後底再轉平穏發展。暫時策略係買sp 儲貨等牛市,可能會開長一點的sp。我估九月到恒指會係17500以上,所以如果照估計,五六七八一定有月份會回調儲力再上。

暫時睇圖係七百幾億的小型hammer-like裂口上升。2628, 939, 3968等內地金融股全部都係以裂口十字上升,所以大家要小心。

期權分佈方面
1) 國企係7400p 有成千幾張上倉,真係奇怪,大家要小心
2) HSI 16400c有成四千幾張,同三月的11000有點似
3) 還有一點係15000p 係四月尾開的,要有賺(long 的話) 要到14000 點
所以可能先高後底,這是就是我的論點。

我會調動所有資金,準備九月的大升市(中的話)。最後post 下我的已實現衍生投資收入(扣了commission)。


股票遲點再post

No comments:

Post a Comment